Gebouwd met Drupal

JufYvon

 

Ik ben Patrick Keysabyl, onderwijzer en ICT-coördinator op rust.  Ik ben nog steeds verslaafd aan het educatief gebruik van de computer.  Ik probeer af te kicken met wandelen, fietsen, reizen, fotografie, video, lezen, joggen en badminton.  Gelukkig heb ik een fantastische vrouw die mijn verslaving al die jaren verdraagt.

QR-code

 

class="statcounter"> href="http://www.statcounter.com/drupal/"
target="_blank"> src="http://c.statcounter.com/3185000/0/ef99cd2f/0/"
alt="drupal analytics" >

Triangeltjes

Toen ik toevallig mijn Triangeltjes bekeek vandaag, stelde ik vast dat de programma's niet correct werden weergegeven onder Firefox.  Er waren ook twee Triangeltjes waarvan de link dood liep.  Ik heb alle Triangeltjes nu terug op punt gezet, zodat ze weer overal kunnen gebruikt worden.  

 

Triangeltjes zijn kleine educatieve programma's geschreven in Flash.  Je kunt ze daarom snel gebruiken zonder enige installatie.  Ik probeerde steeds originele programma's te maken die je als idee elders niet terug vindt.

De goesting bekruipt me de laatste tijd om terug te programmeren.  Het is inmiddels enkele jaren geleden, zodat ik mijn kennis terug zal moeten oppoetsen.  We zien wel.  Ik besef dat het is als die sigaret waar ik inmiddels meer dan 10 jaar kan afblijven.  Eenmaal ik er terug van geproefd heb, zal ik het niet meer kunnen laten.  Programmeren is gelukkig niet slecht voor de gezondheid, maar wel voor de nachtrust.

Meer info: http://www.triangel.be/?q=triangeltjes

Reactie toevoegen

Filtered HTML

  • E-mail- en internetadressen worden automatisch aanklikbaar.
  • Toegelaten HTML-tags: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.

Plain text

  • Geen HTML toegestaan.
  • E-mail- en internetadressen worden automatisch aanklikbaar.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.
CAPTCHA
Deze vraag voorkomt spam als reactie. Sorry voor het ongemak.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.