Gebouwd met Drupal

JufYvon

 

Ik ben Patrick Keysabyl, onderwijzer en ICT-coördinator op rust.  Ik ben nog steeds verslaafd aan het educatief gebruik van de computer.  Ik probeer af te kicken met wandelen, fietsen, reizen, fotografie, video, lezen, joggen en badminton.  Gelukkig heb ik een fantastische vrouw die mijn verslaving al die jaren verdraagt.

QR-code

 

class="statcounter"> href="http://www.statcounter.com/drupal/"
target="_blank"> src="http://c.statcounter.com/3185000/0/ef99cd2f/0/"
alt="drupal analytics" >

Reactie toevoegen

Mobiel met minder CO2

Wim, zorg- en MOS-coördinator van Lenteland, richtte dinsdag een CinéMOS in op school in het kader van Jongeren Keren Het Klimaat met als thema Mobiel met minder CO2.  Op die dag wordt in alle klassen gewerkt rond dit thema en elke klas mag die dag een uurtje naar de cinema waar Wim filmpjes projecteert en bespreekt (beeldende opvoeding).  Graag wil ik de links naar deze filmpjes meegeven, want ze kunnen ook voor jouw school interessant zijn:

  1. Basta koopt propere lucht + CO2-Bongobon 
  2. Reclame voor De Lijn (in groep verplaatsen)
  3. Kort filmpje over luchtvervuiling, misschien ook voor kleuters
  4. Hoe Europa het vervoer in de toekomst ziet
  5. Tof filmpje – zonder tekst, nogal op mobiliteit gericht
  6. Algemeen – effectbeelden op het klimaat
  7. Bart Cannaerts over CO2 uitstoot – duidelijk qua instructie!!!
  8. Het klokhuis: de opwarming van de aarde
  9. Gevolgen van onze CO2-uitstoot
  10. Barbapapa: milieuvervuiling
  11. Bert & Ernie: lucht doet dingen bewegen

Filtered HTML

  • E-mail- en internetadressen worden automatisch aanklikbaar.
  • Toegelaten HTML-tags: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.

Plain text

  • Geen HTML toegestaan.
  • E-mail- en internetadressen worden automatisch aanklikbaar.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.
CAPTCHA
Deze vraag voorkomt spam als reactie. Sorry voor het ongemak.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.