Gebouwd met Drupal

JufYvon

 

Ik ben Patrick Keysabyl, onderwijzer en ICT-coördinator op rust.  Ik ben nog steeds verslaafd aan het educatief gebruik van de computer.  Ik probeer af te kicken met wandelen, fietsen, reizen, fotografie, video, lezen, joggen en badminton.  Gelukkig heb ik een fantastische vrouw die mijn verslaving al die jaren verdraagt.

QR-code

 

class="statcounter"> href="http://www.statcounter.com/drupal/"
target="_blank"> src="http://c.statcounter.com/3185000/0/ef99cd2f/0/"
alt="drupal analytics" >

Reactie toevoegen

Handleiding beamer

In mijn school hebben we vier beamers aangekocht per leerjaar zodat elk leerjaar nu over een beamer beschikt, want vijf en zes hebben een digitaal bord.

Omdat het aansluiten en aan de praat krijgen moeilijker bleek dan voorzien, heb ik een eenvoudig stappenplan gemaakt.  Dit stappenplan is wel bedoeld voor een bepaald merk en type beamer, maar ik vermoed dat het ook bruikbaar zal zijn voor andere merken, zoniet kan je de afbeeldingen altijd vervangen door afbeeldingen van het type dat jij gebruikt.

De foto's werden genomen met mijn smartphone.  Het leuke aan een androidtoestel is dat je foto's automatisch op Google+ terecht komen, zodat je geen kabeltjes moet aansluiten om je foto's over te zetten.

De cijfertjes heb ik er achteraf bijgezet met een portable tekenprogramma.  Ik heb zo een hele verzameling van portable programma's rond mijn nek hangen, gevangen op een USB-stick, zodat ik steeds mijn werkmateriaal bij me heb.

't Is misschien weer wat werk gespaard...

Filtered HTML

  • E-mail- en internetadressen worden automatisch aanklikbaar.
  • Toegelaten HTML-tags: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.

Plain text

  • Geen HTML toegestaan.
  • E-mail- en internetadressen worden automatisch aanklikbaar.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.
CAPTCHA
Deze vraag voorkomt spam als reactie. Sorry voor het ongemak.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.