Gebouwd met Drupal

JufYvon

 

Ik ben Patrick Keysabyl, onderwijzer en ICT-coördinator op rust.  Ik ben nog steeds verslaafd aan het educatief gebruik van de computer.  Ik probeer af te kicken met wandelen, fietsen, reizen, fotografie, video, lezen, joggen en badminton.  Gelukkig heb ik een fantastische vrouw die mijn verslaving al die jaren verdraagt.

QR-code

 

class="statcounter"> href="http://www.statcounter.com/drupal/"
target="_blank"> src="http://c.statcounter.com/3185000/0/ef99cd2f/0/"
alt="drupal analytics" >

Reactie toevoegen

Damiaanactie-jongeren

In het verleden heb ik met Anwyize.net nog meegewerkt met de Damiaanactie. Ik heb toen lesmateriaal geschreven en meegewerkt aan de website van Damiaanactie-jongeren.  Na twee jaar is de samenwerking stopgezet, omdat men vond dat het lesmateriaal te weinig werd gebruikt.  Ik moet zeggen dat hun websites er altijd heel verzorgd zijn blijven uitzien.  Dit jaar staat Rwanda in de schijnwerpers.  De website is ontwikkeld in Joomla voor de ICT-coördinatoren onder ons.  Ik heb ook met Joomla geëxperimenteerd in het begin van Site-4-School.  Een website onder Joomla oogt mooier dan één onder Drupal, maar onder de motorkap is Drupal toch krachtiger met meer mogelijkheden.

Maar ik dwaal af.  Voor de derde graad heb ik een eenvoudig werkblad opgemaakt.  Het is de bedoeling dat we de rollen eens omkeren: zij maken de vragen, ik zal ze beantwoorden.

Vandaag heb ik met de tweede graad het Damiaanactiespel gespeeld.  Het is reuze meegevallen.  De spelletjes op de website vind ik wel overbodig.

Filtered HTML

  • E-mail- en internetadressen worden automatisch aanklikbaar.
  • Toegelaten HTML-tags: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.

Plain text

  • Geen HTML toegestaan.
  • E-mail- en internetadressen worden automatisch aanklikbaar.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.
CAPTCHA
Deze vraag voorkomt spam als reactie. Sorry voor het ongemak.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.