Gebouwd met Drupal

JufYvon

 

Ik ben Patrick Keysabyl, onderwijzer en ICT-coördinator op rust.  Ik ben nog steeds verslaafd aan het educatief gebruik van de computer.  Ik probeer af te kicken met wandelen, fietsen, reizen, fotografie, video, lezen, joggen en badminton.  Gelukkig heb ik een fantastische vrouw die mijn verslaving al die jaren verdraagt.

QR-code

 

class="statcounter"> href="http://www.statcounter.com/drupal/"
target="_blank"> src="http://c.statcounter.com/3185000/0/ef99cd2f/0/"
alt="drupal analytics" >

Reactie toevoegen

Websitemaker wordt ten grave gedragen

Ik kreeg vandaag een mailtje met het volgende nieuws:

Met ingang van het nieuwe schooljaar kun je websitemaker niet meer gebruiken. Webmaker was bedoeld om leerkrachten, docenten en leerlingen op een eenvoudige manier kennis te laten maken met ict. Inmiddels zijn er veel goede alternatieven beschikbaar. Daarom is besloten Webmaker stop te zetten. 

Tot oktober wordt het pakket in de volgende fases afgebouwd:

»   Vanaf april kun je geen nieuwe websites, webquests, onderwijsetalages, lessen, online verslagen en werkstukken meer aanmaken, maar je bestaande producten nog wel bewerken en bekijken
»   Vanaf augustus kun je je producten niet meer bewerken, maar nog wel bekijken en opslaan op je eigen computer
»   Vanaf oktober kun je je product niet meer zien, Webmaker is dan uit.

Ik zal moeten uitkijken naar een vervanger, want ik heb de voorbije drie jaar met plezier gebruik gemaakt van deze tool met mijn leerlingen.  Waarschijnlijk wordt het nu Google Sites.

Filtered HTML

  • E-mail- en internetadressen worden automatisch aanklikbaar.
  • Toegelaten HTML-tags: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.

Plain text

  • Geen HTML toegestaan.
  • E-mail- en internetadressen worden automatisch aanklikbaar.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.
CAPTCHA
Deze vraag voorkomt spam als reactie. Sorry voor het ongemak.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.