Gebouwd met Drupal

JufYvon

 

Ik ben Patrick Keysabyl, onderwijzer en ICT-coördinator op rust.  Ik ben nog steeds verslaafd aan het educatief gebruik van de computer.  Ik probeer af te kicken met wandelen, fietsen, reizen, fotografie, video, lezen, joggen en badminton.  Gelukkig heb ik een fantastische vrouw die mijn verslaving al die jaren verdraagt.

QR-code

 

class="statcounter"> href="http://www.statcounter.com/drupal/"
target="_blank"> src="http://c.statcounter.com/3185000/0/ef99cd2f/0/"
alt="drupal analytics" >

Reactie toevoegen

De portaalsite voor het onderwijs

Afbeeldingsresultaat voor klascement

KlasCement blijft de grootste en beste portaalsite voor het onderwijs in Vlaanderen (en ver daarbuiten)  Je vindt er ideeën, uitgewerkte lessen, afbeeldingen, tips.  Zelf omschrijft KlasCement zich als:

KlasCement is het gratis platform waar leerkrachten elkaar inspireren door materiaal te delen, voor leerlingen van alle leeftijden. Tienduizenden leermiddelen kun je gemakkelijk doorzoeken op onderwerp, vak of onderwijsniveau.

Om gebruik te maken van deze leermiddelen, maak je een gratis account aan.

Een eerste tip voor nieuwe (maar ook oude gebruikers):

 
Bezoek je tips-en-trucspagina en bespaar tijd door efficiënt te werken met KlasCement. Ontdek tips op jouw maat, van eenvoudige zoektips tot manieren om feedback te geven of om bij te dragen aan het netwerk.
Door het uitproberen van tips krijg je bovendien KlasCementpunten.
Probeer het nu, je vindt de knop rechts van je profielfoto.
Tips-en-trucspagina
 
 

Filtered HTML

  • E-mail- en internetadressen worden automatisch aanklikbaar.
  • Toegelaten HTML-tags: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.

Plain text

  • Geen HTML toegestaan.
  • E-mail- en internetadressen worden automatisch aanklikbaar.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.
CAPTCHA
Deze vraag voorkomt spam als reactie. Sorry voor het ongemak.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.